Spinal Graphix II – Hoge verwachtingen

De deur van het bureau waar Emile en zijn drie collega’s werken vliegt open. De Baas beent haastig binnen.
“Emile, hebt gij al iets van software gevonden voor dat project?”
“Ja, maar de kwaliteit die de gratis programma’s opleveren is ondermaats. Er is wellicht beter te krijgen, maar ik kan geen software aankopen voor ons bedrijf, dus de betalende programma’s heb ik niet kunnen uitproberen. Daar ben ik een lijst van aan het maken.”
“Niet kunnen uitproberen, Emile, niet kunnen uitproberen… ge hebt dus niets gevonden!”
“Jawel, maar ik kan toch niets testen dat ik niet kan aankopen?”
“Laat maar, Emile, ik zal het zelf wel doen.”
Bang, de deur van het bureau vliegt dicht als De Baas vertrekt. Emile blijft vertwijfeld achter, onzeker of dit nu betekent dat hij de volgende keer moet de Visa-kaart van Spinal Graphix moet proberen kraken.

2 gedachtes over “Spinal Graphix II – Hoge verwachtingen

  1. Bij veel software leveranciers kan je gratis testen gedurende 30 dagen ;-) En met een beetje goodwill van de leverancier zelfs langer.

  2. O jee, is dat écht zo? Sjonge, daar vertel je me wat – had ik dat enkele maanden geleden maar geweten!

    Het is wellicht mijn eigen fout dat ik hier voor achterlijk wordt versleten. Ik had “gratis downloadbare programma’s” moeten schrijven.

Plaats een reactie