Skip to content

Het Monster van Loch Seks (echt waar)

16 juli 2013

Hadden wij al een prijs voor de krankzinnigste titel? Nee? Nu wel. Wij schenken deze prijs onmiddellijk aan Jogchum Vrielink, die één of ander opiniestuk in De Standaard publiceerde onder deze onwaarschijnlijke kop:

Monster van Loch Seks

We zouden er een wisselbeker van willen maken, maar de kans dat iemand dit gedrocht ooit overtreft lijkt ons uiterst miniem. Je mag je prijs dus meteen houden, Jogchum, en er zelf een mooie naam voor bedenken.

UPDATE 3 OKTOBER 2013

Toen wij per ongeluk nog eens ons antwoordapparaat beluisterden, bleek Jogchum daar een boodschap op te hebben achtergelaten die wij, eerlijkheidshalve, met u moeten delen:

Ik schoot spontaan in de lach toen ik -bij een ‘auto-google’- zojuist jullie post ontdekte van 16 juli jl. over een illustere titel van een opiniestukje van me in De Standaard (‘Het Monster van Loch Seks’).
Hoewel ik uiteraard bijzonder dankbaar ben voor de nominatie en ik de prijs graag de mijne zou noemen (uiteraard met gepaste dank aan mijn familie edm), gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat de eigenlijke eer te beurt valt aan… de redactie van De Standaard.
De titel van het stuk, zoals ik het doorgestuurd had, was “Seksismewet onzinnig en ongrondwettig” (toegegeven, dat was niet bijzonder sexy). Laat ons zeggen dat ik zelf ook enigszins verrast was door de titelmetamorfose :)
One Comment leave one →
  1. 17 juli 2013 11:42

    Niveau nihil, jong, nihil!

Geef een reactie

