Skip to content

Bericht aan potentiële werkgevers

22 januari 2013

Geachte heer/mevrouw,

U publiceerde onlangs een vacature voor een gematigd uitdagende functie bij uw bedrijf. Ik heb deze vacature goed ontvangen en grondig doorgenomen. Ze bevat verscheidene interessante elementen voor mij als werknemer. Helaas hebben andere werkgevers vacatures gepubliceerd die beter aansluiten bij mijn profiel en kon ik ze niet allemaal weerhouden. Dat u niet voor de volgende selectieronde wordt uitgenodigd, doet evenwel niets af aan uw intrinsieke kwaliteiten als openbare of private werkgever.

Ik wens u alle succes toe bij uw zoektocht naar middelmatige werkkrachten. Uw gegevens zijn opgeslagen in mijn databank; indien mijn profiel plots toch bij het uwe zou passen, neem ik graag opnieuw contact met u op.

Met vriendelijke groeten,
Maurice Plasky

2 reacties leave one →
  1. 22 januari 2013 14:44

    De rollen zijn hier kundig omgekeerd
    wat doorgaans grote vrolijkheid verwekt
    hier heeft de truuk een averechts effect
    wat mij mijn onbewogen mondhoek leert

    De columnist verraadt zijn jonge aard
    precies dankzij die ellenlange baard

  2. Auguste Plasky permalink*
    22 januari 2013 15:01

    Eens met Treurwilg en zijn baard. Ik keer terug naar mijn middagdutje.

Geef een reactie

