Skip to content

Beste Karel, beste Bart,

29 augustus 2011

Jullie kijken uit naar mijn reactie op jullie nieuwe Weekblad, schrijven jullie in jullie nieuwe Weekblad. Daarom zal ik jullie mijn oordeel niet onthouden. Maar ik houd het kort, hoor.

DS Weekblad is niets meer dan een hoop matige columns en gepikte lijstjes, enkele interviews met wel zéér usual suspects en wat bravige reportages.

Als ik enige verwachtingen had gehad, zou ik diep teleurgesteld zijn. Maar maak je geen zorgen: dat is niet het geval.

Zo, ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn reactie, waar jullie zo naar uitkeken. Laten jullie me weten wat de adverteerders ervan vonden?

Groeten,

Emile

4 reacties leave one →
  1. 29 augustus 2011 14:50

    Het opvallendste aan dit nieuwe magazine van de oppervlakteschrapende kwantiteitskrant vond ik de schuine snoet van Sturtewagen. Misschien spot ik met een genetisch gebrek maar het leek me precies het gezicht dat iemand opzet wanneer hij de menigte in de maling neemt, en weet dat wij het weten.

  2. Filip permalink
    3 september 2011 15:31

    Het leuke is dat ze pront vertellen dat ze eindelijk journalistiek bedrijven zoals ze vinden dat ze moet bedreven worden. Op de marketingafdeling van Corelio moet er nogal wat afgelachen zijn de afgelopen dagen.

  3. 5 september 2011 13:32

    http://www.anolaerts.be/2011/09/02/kunst-bij-de-gynaecoloog-2/

    Ik heb het magazine niet gelezen, maar dit zegt genoeg. Slordig geschreven en slecht onderbouwd. Voor wat eindredactie was geen tijd meer, waarschijnlijk.

  4. 22 september 2011 10:25

    volgende keer misschien opletten wie waarvoor typt, wendy

Geef een reactie

