Skip to content

Prioriteiten bij De Morgen

6 december 2008

Hoeveel van de 26 jobs zou men kunnen redden door vanaf heden geen geld of arbeidsuren meer te investeren in Vamos en Wax? Of nog: door Jules Hanot en Agnes Goyvaerts op droog zaad te zetten?

6 reacties leave one →
  1. Biraw permalink
    6 december 2008 16:03

    Zou het niet kunnen dat Vamos en Wax geld opbrengen ipv kosten? Ik stel de vraag, meer niet. En Agnes Goyvaerts, misschien betaalt die wel om te mogen werken bij DM?

  2. 6 december 2008 19:49

    Als ik Wax of Vamos bekijk, krijg ik niet de indruk dat daar heel veel arbeidsuren in geïnvesteerd worden.

  3. Elke permalink
    8 december 2008 14:50

    Ik ben wel voor Wax. Vier keer per maand krijgen vrouwen gewoon een gratis afkooksel van de Elle gratis bij hun krant! Weet je wel hoeveel glossy’s kosten? Dat neemt niet weg dat ik het een belediging voor de vrouwelijke intelligentie vind. Als ik Catherine Ongenae dan ‘Vechten voor een krant is vechten voor een goede krant.’zie posten op facebook, ween ik een beetje vanbinnen.

  4. 9 december 2008 11:45

    @Elke

    Ironie en ernst samen in één reactie is een beetje verwarrend.

  5. 9 december 2008 17:09

    zolang ge maar niet meent dat ge beleefd zijt omdat ge louter braakt achter uw paravent.

  6. Elke permalink
    10 december 2008 17:29

    Ik was anders volledig serieus. Hoeveel meisjes/vrouwen besteden maandelijks een euro of 20 aan bladen als Marie-Claire, Elle, Vogue, … ? 5 euro per stuk voor een magazine met meer reclame dan artikels, vol met achterhaalde ‘wetenschappelijke’ visies op genderverhoudingen. In Wax staan misschien minder mooie prentjes, maar je krijgt wel lichte onzin – vaak van een toch net iets hoger niveau – zonder alle reclame. In tijden van laagconjunctuur kunnen alle fans van glossy’s geld besparen door elke zaterdag De Morgen te kopen, in plaats van hun maandelijke rommel. Prima toch?

Geef een reactie

