Applaus op teveel banken

Voorlopig wil het debat op mediakritiek.be nog niet erg vlotten. Lezers reageren wel, maar dat leidt niet tot discussies en dat is een droef lot voor een discussieforum:

Optimisten mogen hieruit afleiden dat dit artikel op mediakritiek.be gewoon té goed is. Wie het daar niet mee eens is, mag dat zeggen, naar het schijnt.

5 gedachtes over “Applaus op teveel banken

  1. Met bepaalde fora van bepaalde kranten in het achterhoofd, vind ik een discussieforum zonder discussie eigenlijk wel een troef,

    Maar voor de rest slaag je hier zeer treffend nagels met koppen to the point!

  2. Ik vertrouw het niet.

    Het valt mij op dat er door drie vrouwen gereageerd wordt terwijl er doorgaans op zulke artikels meer door mannen gereageerd wordt.

    Maar dat kan ook geheel aan mij en mijn wantrouwige aard liggen.

Geef een reactie

