Skip to content

Zie je wel

22 februari 2008

Het eindeloos bekritiseren van de media is een vermoeiende affaire. Veel eer raap je er niet mee, en af en toe vraag je je af wie je het meest verveelt: jezelf of je luisteraars. Maar af en toe glimlachen wij tegelijk zelfingenomen en bescheiden, wanneer iemand uitgebreider, intelligenter en beter dan wijzelf zouden kunnen onze standpunten bijtreedt.

Gisteren glimlachte ik zo breed dat mijn broers er bang van werden. Wat vind je hiervan, Kristof Hoefkens?

One Comment leave one →
  1. 22 februari 2008 10:53

    Ik verveel me alvast nooit. Proficiat ook met de synchroniciteit.

    En even een technische vraag: als ik “hover” over zo’n bloglink als de “hiervan” in bovenstaande post, en de link niet aanklik maar weer weg-hover, dan sluit IE automatisch. Heb dat niet met firefox, maar dat kan ik op mijn werkstation niet installeren .

Geef een reactie

