Skip to content

Nieuwe site, nieuwe ergernis

7 januari 2008

De VRT verkondigt al wekenlang geen ander nieuws meer dan dat ze gaan veranderen, vernieuwen, verbeteren. En nu is het eindelijk zover! Er zal waarschijnlijk eventjes een grote leemte zijn op de redactie, want waarover nu bericht, maar voor het overige heerst er wellicht toch een feeststemming.

Volkomen terecht. Het kost mij bijna een halve minuut om deredactie.be volledig geladen te krijgen. Vervolgens heb ik volstrekt geen overzicht over het nieuws, omdat er te veel veel items staan samengeduwd. Ik zie veel kleurtjes, veel prentjes, en dus weinig overzicht. De vorige website was sober, overzichtelijk en snel. Een echte verbetering dus, deredactie.be.

En dat is nog maar de website. Ik kijk al volop uit naar het journaal vanavond. Kan ik het journaal nu al op de website bekijken? Nee, dat is een vergissing. Die toepassing geeft namelijk voortdurend de melding: timed out.

3 reacties leave one →
  1. 7 januari 2008 16:11

    Niet alleen de gebroeders Plasky (nieuwskenners!) zijn ontevreden. Ik heb nog niets positief gelezen, vandaag in blogland…

  2. 7 januari 2008 18:15

    Oef, dit bespaart me een posting. Met dank.

Trackbacks

  1. deredactie.be « Evelien kwoot de dag

Geef een reactie

