Onvoorwaardelijke overgave

Ik geef het op en me over. Ik zweer werkelijk erg plechtig dat ik dolenthousiast ben over de nieuwe programmering van Canvas. Ook over de vernieuwing van de nieuwsdienst trouwens. Over eender wat de VRT nog van plan is. Zo razend dolenthousiast als een hondsdolle weerwolf op coke bij volle maan, dat ben ik. Echt.

Ik geloof dat het allemaal prima prachtig zal zijn. Machtig mooi. Hypermodern en genrevernieuwend en trendsettend. Verbluffend en verblijdend, ontroerend goed en ontstellend scherp. Zinnenprikkelend. Zo gelovig als de maagd Maria die zichzelf net heeft zien verschijnen in een Vlaamse namaakgrot, dat ben ik. Echt.

Onder één kleine conditie evenwel: dat de berichtgeving erover stante pede ophoudt. Niet dat ik die kotsbeu ben natuurlijk, verre van! Liever las, hoorde en zag ik een hele dag niets anders dan berichten over de programmering van de VRT. Ik wil gewoon graag nog iets nieuws ontdekken als het zover is, dat is ‘t. Echt.

Geef een reactie

